Thursday, March 05, 2009

Hohoho...

Jag kunde inte sluta skratta när jag såg det här... Zapatero som är så seriös.. Jag trodde knappt att han tänkte på sådana saker... :-)


En textad version finns här.

Jag skulle gärna vilja se Reinfeldt i ett program som detta... Det är kanske det som behövs för att man överhuvudtaget skall få se honom, Reinfeldt, även kallad "Sveriges mest anonyma statsminister".


En mindre anonym herre skall resa till Kanada, men rösterna höjs för att krigsförbrytaren skall arresteras i samma stund som han trampar på ny mark.

Slutligen vill jag tipsa hemmafixaren som vill spara på både miljön och elfakturan om denna sidan.

2 comments:

sedermera said...
This comment has been removed by the author.
it's a lifestyle... said...

Jaaa, jag vet! Det ÄR synd om honom! :-)