Tuesday, March 23, 2010

tusans dysletkiker!

Jag vet, man skall inte skämta om saker som dyslexi och cp-skada och sånt, men ibland funderar jag ju vad som är fel på mig! Jag har nyligen haft diktamen på spanska (!) och lyckades av någon finurlig anledning skriva Argelia istället för Algeria. Pinsamt, jag vet! Jaja.. Jag är ändå lite förvånad över hur bra det går att prata och förstå spanska på telefon, med tanke på att jag knappt har tagit språket i min mun de senaste.. öh.. drygt tre åren. Hamdoulillah!

Annars verkar våren äntligen ha kommit! Vi har inte haft regn på över en vecka nu och dagstemperaturen har legat kring 20-23 grader.. Folk börjar byta ut sina tjocka vinterjackor till tunnare vårjackor.. *gillar*

2 comments:

sedermera said...
This comment has been removed by the author.
it's a lifestyle... said...

Va?? Gör det? *kollar Wikipedia..* Jaa! Det gör ju det!! Men vad bra!! Puh.... *dansar runt* :-D