Saturday, May 21, 2011

En nyhet som gör mig glad! Tack till familjen!

(Jag lever ännu, min livssituation ger mig bara inte riktigt tid till att blogga...)

Så skönt att höra om personer med gott hjärta! Jag grät av glädje när jag läste artikeln om familjen Davidsson. Hur många 17-åriga killar i Sverige som redan bor två personer i samma rum, skulle säga att de har rum för en tredje person? Andreas och Christian, NI är Sveriges framtid! Sverige behöver flera som de killarna! Jag önskar hela familjen all lycka i framtiden och tålamod vid motgång! Gud välsigne er!

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
it's a lifestyle... said...

Jag hade glömt bort hur tråkigt det är att blogga när man bara får en massa skit över sig och länkar till rasistiska forum. Och sådant är inte välkommet på min blogg!

Urban said...

Men en liiiiten bit verklighetsuppfattning kan väll vara bra!

Anonymous said...

eller hur, den familjen är så bra! Andreas och Christian är mina hjältar.

Anonymous said...

Bra at du lever! Jeg har droppet min blogg. Lysten og tiden strekker ikke til. Tina

ireminisces said...

wow

Lisa said...

Vilken fin blogg du har! Den vill jag gärna tipsa vidare om om det är ok.