Saturday, March 10, 2007

Minulla on kaula kipeä...

Subhan Allah! Jag har berättat för min far. Och det gick bra!! Eller, bra och bra, det beror på vad man jämför bra med, men jag hade förväntat mig ett vredesutbrott och detta uteblev -då är allt bra! Men jag fick än en gång höra att jag kommer att göra många personer besvikna.

Så har mitt samvete återigen fått sig en törn, inte nog med att jag mådde lite dåligt för att jag fifflade mig ombord på båten igår, så har jag nu även fått mig en tankeställare vad gäller brustna hjärtan. Häromdagen kom ett mail från en kille med (nuförtiden, vad det verkar) gott hjärta, jag hoppas att det går honom väl i detta livet och nästa.

Ett annat brustet hjärta finns i Barcelona, vi diskuterade om mig själv i tredje person och han säger efter ett tag

kwando lo ves dala un braso y un bssss yde selo ke osama tkrmmmmm

så efter lite mera prat avslutar han med tkm och loggar av...

Jag köpte en underbar tröja idag! Den är lite tajt och lite kort, men den är så mjuk och skön! (Jag måste bara få säga det! Samtidigt som det är skrämmande att jag noterar mitt inköp.. Jag varken vill eller tänker bli någon sådan som noterar sina inköp, tröjan är inte viktigare för mig än någon annan tröja, men jag hade den på mig när jag gjorde bön och den var så skön mot min hud!)

Usch, jag har inte ens tittat på engelska presentationen ännu... Jag borde börja jobba på den...

Nu tycker jag att H kan komma online...

No comments: