Tuesday, March 02, 2010

respit

Lagtingsjobbet är inlämnat och jag står mellan två SEO uppdrag. En liten andningspaus. Inte för att jag stressat så mycket med jobben, men det ligger ju ändå där i bakhuvudet att de borde göras... Och nu borde jag väl egentligen passa på att skriva den där bokrecensionen som jag pratat om i säkert tre år...

I helgen har vi flyttat! Det gick bra, även om jag noterat att jag är lite väl otränad.. Det är inte ens kul längre. Men nya lägenheten är fin! Jag trivs väldigt bra redan, trots att huset är alldeles upp och ner med alla flyttlådor överallt. Det är bara varmvattnet som saknas nu... :-)

Än har jag inte hört något från jobbet som jag var på intervju för. Efter att jag hört av mig fick jag ett snabbt svar från rekryteraren, sedan har jag inte hört något mera trots utlovad kontakt.. Inte bra! Mina tre senaste intervjuer har drastiskt sänkt min fina intervju-historik, med erbjudet jobb efter varje intervju... :-( En trend som måste brytas!

No comments: