Wednesday, November 25, 2009

varning - nymålat!

Huh, mitt huvud! Huvudvärken tränger sig på.. Vi har precis fått det sista köksskåpet levererat och att dömma av lukten så är det relativt nymålat. Jag sitter nu med alla fönster och dörrar öppna för att försöka vädra ut stanken. Men jag skall inte klaga, hantverkaren höll alla sina deadlines och det vann alla parter på då Eid Lkbir (Stora Eid, även känt som Eid al-Adha) är på intåg och hantverkaren ville ha både arbetet avklarat och fakturan inkasserad och jag vill ha mina kärl i ett skåp. Huset ser fortfarande ut som ett bombnedslag då jag inte heller har varit hemma så mycket för att hinna ta hand om alla kläder som skall tvättas och vädras och in i garderoben. Kanske dags att ta itu med det.....

2 comments:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog

it's a lifestyle... said...

du är very very welcome!