Thursday, January 14, 2010

I'm back!

Jag lever än, jag har inte förfrusit! :-) I måndags hade vi ännu en helgdag, vi "firade" le Manifeste de l'Indépendance du Maroc. Vi var mestadels hemma och väntade på att bilmekanikern skulle ringa och säga att han fixat kopplingen på bilen. Vilket han gjorde vid sju-tiden på kvällen... :-/ Följande morgon när maken åkt på jobb och jag startade datorn så upptäckte jag att våra internetdagar hade tagit slut. Det här mobila bredbandet fungerar som ett kontantkort där man laddar upp modemet med x antal dagar. Först igårkväll fick vi sedan möjlighet att ladda på med ytterligare en månad. Annars så händer det inte så mycket här. Jag mest bara sover. Med kylan som har varit så har jag inte haft stor lust att göra annat än ligga i sängen med två filtar dragna upp över öronen. Och jobbsökandet går lååångsamt...

No comments: