Saturday, November 11, 2006

berg-och-dalbana hela veckan...

I'm back in town! Uppsala was great!! När jag tittar på det så här efteråt.. Igår kunde jag knappt somna, jag låg och tänkte på mina underbara lägenhetskamrater och våra skrattkalas vi hade på kvällskvisten efter en hård dag av känslostormar. Jag har gråtit och skrattat om vartannat, jag har känt mig som en sopkvast och bäst i världen, liten flicka och vuxen tjej. Gruppen har fått mig att se på mig själv utifrån, att förstå mina tankar och fundera på vad jag kan göra åt dem. Jag ser samband i mitt liv och jag förstår plötsligt varför jag mått som jag gjort. Jag har förstått att inget blir bättre om jag gör saker för att jag ska må sämre. Jag är värd något bättre! Jag är värd att må bra! Det ska bli Åbo i januari! Jag måste bara söka stöd för att klara av att säga det.. Efter veckan i Uppsala så vet jag vart jag ska vända mig.

No comments: