Wednesday, August 29, 2007

Egentligen inga större nyheter.

Jag är ingen nygift brud längre... Den sista henna-målningen på händerna försvann i förra veckan och på fötterna är det inte mycket kvar. Snyft...

Min hals gör ont och näsan är täppt –jag vill inte vara förkyld! Snyft...

Lisa, läs och häpna! Har ägnat morgonen åt att kamma/borsta mitt hår (som i dagsläget har en längd, någonstans mellan 0,5 och 83 cm). Jag försökte upptäcka någon frisyr som jag inte tidigare haft och som skulle passa på mig, men utan vidare framgång. Jag fortsätter med min luffarstil!

Min man borde i detta nu vara på franska ambassaden på intervju, studentvisum processen håller fortfarande på... Jag måste också fixa visum, här i Marocko. Min vistelse blir 90 dagar och en vecka. Man får vistas 90 dagar utan visum.

Är det förresten någon som känner till en hyrbar lägenhet till rimligt pris i Paris from januari 2008?

Om två veckor startar Ramadan!

No comments: