Wednesday, February 06, 2008

HahaHohoHeheHihi

Har nyss avslutat en videokonferens där jag fick beröm för min organiseringsförmåga och studieteknik. Det var nog dagens roligaste skämt, hittills. Förhoppningsvis får jag något roligare att skratta åt ikväll..

Jag läste igenom mina kommentar-svar till en av inläggen. Ännu en gång blev jag påmind om varför jag undviker muntliga debatter, och varför jag även borde undvika skriftliga debatter. Mina svar är förvirrande och den stundtals ironiska tonen är som bortblåst i det skrivna ordet. Ändå kan jag inte sluta att komma med nya argument till varför jag har rätt (som jag alltid har, åtminstone på min blogg -moget).

Med tanke på alla offer, direkta som indirekta, som drabbas pga av kamelerna som traskar över gränsen mellan Israel och Egypten (förtydling, från Egypten till Israel), så kan väl någon bomb här och var inte vara några större problem. Eller?

Bäst att bli lite studieteknisk nu då...

No comments: