Monday, July 28, 2008

Re:klam

Hehe.. Soon we'll rule the world!

I övrigt så vill jag göra lite reklam för en populär bokhandel vid Saint Michel (som jag för övrigt fick veta för någon vecka sedan att det låg i Latinkvarteren -jag som funderat så över var dessa Latinkvarter kan finnas någonstans och så visade det sig att det minnsan var mina egna favoritkvarter som var Latinkvarteren! Hahaha..). Gibert Joseph ligger på 26-34, Bd Saint Michel. Det är en bokhandel som säljer både second-hand böcker och nya böcker. I lördags hittade jag en ny, stor och tjock bok med jätte vackra bilder från Marocko för 12 euro. Boken skall bli en present, antingen till min morfar eller till min morfars bror. Det återstår att se vad jag hittar till den andre. :-)

2 comments:

Zahra said...

Gah jag hade nån jättesmart kommentar angående dendär artikeln om sharia-försäkringar men nu minns jag inte vad det var :-( Demensvarning!

(Förresten köper du väl trevliga presenter till mig också hoppas jag...? ;-))

Kram!

it's a lifestyle... said...

Hehe.. Välkommen in i klubben...

Present till dig... Men... Jag får ju aldrig träffa dig..... :,-(