Sunday, March 23, 2008

Jag måste erkänna...

Nu har jag gått i två dagar och skämts för att jag lyckades skicka iväg några svenskar i en bil åt helt fel håll... Jag är som sagt inte helt hemma på vart alla ställen i, och framförallt utanför, Paris ligger. Igår lyckades jag alltså peka ut vägen till Beauvais flygplats åt helt (nästan iallafall) fel håll. Jag hoppas bara att de stannade till vid Port Maillot och frågade någon där om vägen, istället för att direkt sticka iväg västerut... Och om någon av er i bilen skulle läsa det här - FÖRLÅT!!

2 comments:

sedermera said...

haha, det där hade jag också lätt kunnat göra, tillochmed i nån stad där jag hittar bra...

it's a lifestyle... said...

:-) Ja, det är väl sådant som kan hända, men tänk om resenärerna missade flyget pga mig? :-S Jag borde nog inte fundera på det där något mera och gå och memorera en Paris-karta eller något liknande istället...