Sunday, September 13, 2009

sorry

Nu har jag inte skrivit igen på ett tag, och eventuellt skriver jag inte så mycket inkommande vecka heller. Det är de sista dagarna kvar av fastan nu... Om inte förr så är det bäst att börja nu och ta Ramadan på allvar. Och om man tagit det på allvar redan tidigare, så är det bara att lägga i en högre växel och ägna ännu mera tid till hågkomsten av Skaparen.

Själv har jag en tuff vecka framför mig med många prövningar. Morbror fyller jämt med tillhörande alkoholintag hos familj och vänner. Dessutom har vi besök av en patetisk människa som förra gången han var här, varje gång han såg mig eller min man konstlat påpekade hur gott det är med sprit eller hur kul det är att vara full. Som att vi bryr oss.. Bara väldigt jobbigt att höra på!

Nu måste jag plugga lite innan jag anländer till ön efter en helg borta!

No comments: