Thursday, June 05, 2008

en hit?

Kanske sommarens bästa webbsida? Smoothieweb.com

3 comments:

sedermera said...

jag tycker minsann att din blogg uppdateras bra mycket sämre än min just nu... espabilate tia!

it's a lifestyle... said...

Jao.. :-$ Jag kan väl inte göra något annat än att hålla med.... Men med en tent idag, en annan imorgon och en tredje om en vecka och dessutom resande, matlagning, festplanering, studieplanering, 16 sidors bokrecension, översättning och en karl att underhålla, så rinner tiden iväg. Men bara för dig Malin lägger jag här in en länk till ett annat blogginlägg som jag tror du skulle tycka om. Det finns några goda människor i den här världen, trots allt! :-)

it's a lifestyle... said...

PS. De goda människorna jag syftar på är hjältarna som nämns i blogginlägget. Jag fick det nästan att låta som om jag vore en god människa... :-)