Tuesday, June 24, 2008

Okej, här kommer nu ett personligt inlägg efter alla dessa tråk-DN.se-kommentar-inlägg....

Det ringde nyss en kvinna från Belgien, hon sade att managern ville göra en telefonintervju med mig för ett jobb jag sökt...

NERVÖST! Jag avskyr telefonintervjuer! Eller, jag tror aldrig jag har gjort någon förut, men... Huj, helst blir jag anställd utan någon intervju alls, så att ingen hinner upptäcka att jag inte kan någonting.

Bra inställning jag har! :-)

Nu blir det plugga av... Dygnet runt!! MySQL, Microsoft Server, Java och C.. Det är väl det jag sagt att jag kan.. Och visserligen så kan jag lite, men det känns som att det lilla jag kan inte är tillräckligt. :-S Huuuuh.......

PS. Med tanke på att jag skickat två ansökningar så är intervju-procenten helt okej... :-)

PS 2. Det kan inte vara rätt.. att de vill ha mig på Senior-nivå.. så mycket erfarenhet har jag faktiskt inte... Måste kolla upp det där!

2 comments:

sedermera said...

lycka till!!

(hatar telefonintervjuer!)

Zahra said...

Huj vad spännande :-) Jag ska göra dua'a för dej inshallah! Kramar!