Monday, October 27, 2008

eh? vad har jag nu svamlat ihop??

Tja, det finska kommunalvalet var väl ingen hit... Jag hoppas verkligen att det amerikanska valet kommer med en bättre utgång!

Men, vadå "fördömer"?? [DN][SvD][The truth in English] Skjut ner de otrogna hundarna :-) på direkten istället! Nej, härmed säger jag stopp mot förtryckarregimen USA och bryter mig ur den USA-ledda världsordningen. Jag bildar ett eget rike, styrt av Guds lagar och utan ränta! Den som sätter sig upp mot mig ska få se... Eftersom jag kan behöva lite fotfolk för att skapa ett större livsutrymme här i 16de arrondissement, så välkomnar jag invandrare som vill leva under Guds lagar och är beredda att offra sina liv för vår kamp!

Oj, jag spårade ur, började drömma och glömde bort att jag snart har FRA efter mig.... *orolig...* *tror jag hör någon utanför dörren...*

Nej, men för att ta det allvarligt. Jag är helt ärligt trött på USA, och jag är nog inte den enda som är det, men varför kan inget land sluta upp att slicka ***?? Vi klarar oss utan cowboysen! Bara vi får bort de maktgalna männen som nu kastar sig framför fötterna på den blå-röd-randige gubben och bara vi sedan vänder våra ansikten mot nya marknader. Tänk, fixa Banlgadesh på fötter och inse vilken megamarknad det finns där för.. öh.. platt-tv och laptops!!

Kanske jag skulle satsa på en finansministerpost? Efter biståndsministerposten då...

EDIT: Jag måste antagligen också förtydliga att jag bara är lite allvarlig, alltså inte så mycket allvarlig, i det här inlägget. Jag är mest bara arg på vad som sker och arg på att ingen reagerar, men don't worry, jag publicerar inte online vad jag tänker...

No comments: