Thursday, November 13, 2008

Test

Maryam hade gjort ett personlighetstest och jag kunde inte låta bli att göra det själv. Jag älskar alla möjliga sorters tester! Mest av allt gillar jag logiska tester och andra tester som stimulerar de få små grå.. Men det här testet handlade om personligheten -sådant är också intressant. Personlighetstypen som jag enligt testet är, passade väl någorlunda in, det där om uppmuntran i synnerhet. :-D Möjliga yrken kanske inte helt stämmer överens med mina karriärmål... men jag är föga överraskad. Jag har en förmåga att vara allt och inget!

Din personlighetstyp:
Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Jag får väl satsa på hemmafru-yrket helt enkelt!

Här kan ni göra testet!

PS Jag har inte fått några nya försök gjorda för att få debian installerad. Det är så mycket just nu, jag skulle vilja få undan lite studier innan två-veckors "semestern" incha allah. Men varje dag då jag krigar med Vista så intalar jag mig själv att jag ska installera Linux NU!! :-)

EDIT: Haha, först nu såg jag att det också står "präster" bland karriärer... Kanske vore något att satsa på?

No comments: