Friday, December 19, 2008

studieresultat

Très bien, comme d'habitude! var omdömet på min franska tent. VG var resultatet! Jag vet, jag borde inte skryta om det.. Men jag kan inte låta bli att berätta för mina läsare att all tid jag lagt ner på studier så börjar betala av sig nu.. En annan kurs så fick jag 3/5 i och det utan att ens göra den slutliga presentationen på vårt "grupparbete". Jag vet att 3/5 är ett väldigt medelmåttligt betyg, men när jag ju faktiskt inte har fått poäng för någon presentation och med tanke på att jag var ensam i min "grupp" så är det ju ett helt okej betyg.

Men jag måste säga att ju bättre jag gör i från mig på en kurs under perioden, desto större krav har jag på mig till tentan.. Det är nog skönare att bara vara en medelmåtta..

2 comments:

Zahra said...

Mashallah c'est vraiment très bien ma soeur :-) Je suis fiere de toi!

Men du, tre är inte ett medelmåttigt resultat!! Det är ett väldigt bra resultat. Faktiskt :-p

Mais tu sais tu me manques trop vraiment :-( Prends soin de toi!!

Bisous!!!

it's a lifestyle... said...

Ja, du är då söt du, min älskade syster..