Tuesday, December 12, 2006

Gratulerar, Edvard Munch! *

Tröttheten är överhängande. Jag sover, men tröttheten sitter kvar. Trots allt kände jag mig helt okej fram till sex-tiden ikväll, då öppnade jag mailboxen och hittade ett mail med subject 'salam mi pasado'. Jag akutringde guru-L som gav mig kloka råd (L: Jag har inte ännu svarat på mailet, men jag funderade på lite saker som skulle med, jag försöker skriva imorgon) När jag kommer hem efter en tuff dag (som börjar på Indiska Ambassaden där jag inte fick något uträttat, sedan vidare på tråk-föreläsning som gav mig panik, slutligen på jobbet där jag inte fick mycket gjort och sökmotor ett strulade) läser jag ett mail med korta flummiga förklaringar till varför jag fick den första boken, "jag tror kanske att jag tänkte på dig då jag läste den, ibland". Nu ska jag läsa Koranen!

* Enligt Google fyller Munch år idag, jag gick in på Wikipedia för att kontrollera uppgiften, då hittar jag det här. Wikipedias trovärdighet sjönk rätt lågt där...

EDIT: Eh?? Sjukaste grejen! Jag skulle kolla att länkarna fungerade, men trots att det är samma länkar så kommer jag till olika ställen.. Jag lägger in en skärdump så får ni se vad jag hittade på Wikipedia när jag sökte på Edvard Munch.


No comments: