Thursday, December 07, 2006

ouch

Jag kom just på vad jag drömde inatt. Läskigt... Jag saknade hår på hjässan (jag hade skepparkrans -bara det..) och så hade jag en fem centimeter lång springa strax ovanför pannan, från ena sidan till den andra ungefär. Utan att tänka på att springan skulle bli större fick jag, av någon anledning, för mig att stoppa dit en gaffel (!!) När jag kom på att det inte var någon bra idé att ha en gaffel i huvudet sprang jag till toaletten för att ta bort den, jag upptäckte då att springan mycket väl hade tänjts ut och det fanns också spår av gaffelns taggar. Jag hade nu en stor öppning, liksom en mun, på huvudet strax ovanför pannan. Jag minns att jag tänkte ja ja, nu ser jag lite ut som att komma från en splatterfilm, förutom att de ser läskiga ut och det gör inte jag..

Tentan går dåligt och nu har jag någon som står och borrar precis utanför mitt fönster (!!) så det lär väl inte gå så mycket bättre idag heller. Det är deadline kl 15.

No comments: