Monday, April 30, 2007

Suzy, my suicide

Jag har märkt att ni, kära läsare, funderat på hur samtalet gick. Jag ber om ursäkt för dålig uppatering, men som ni säkert vet så har jag mycket att tänka på, men liten samlad tankekraft.

Idag skulle vara en utmärkt dag att sitta hemma och studera på, eftersom övriga vänner är upptagna med Vappen-firandet så kunde jag sitta på mitt rum i lugn och ro, men tyvärr så har jag gäster att underhålla och normer att följa.

Igår kom jag på att jag kanske borde fundera på presenter till miljoner människor. Det vore kanske fint om jag hade något med mig till H:s familj. Och det vore kanske fint om jag hade något med mig till H själv... Usch, jag avskyr att lista ut vad man ska köpa till folk!

Måste läsa lite nu, jag har en bok som ska lämnas tillbaka till biblioteket kl 10 idag.

Just jag! Även jag har nu fått en låt tillägnad mig... :-S Den är helt fin och jag ser det som en ära, men jag kan inte låta bli att vara ledsen för hans del...

1 comment:

Anonymous said...

jahajahajaha?!!! av vem??!! a?? nu vill jag veta!

inget firande här heller -uppsatsslutspurt. men det löser sig. o imorn 1-årskalas!

kram o lycka till med besök o plugg o allt! xxx