Wednesday, April 18, 2007

*updating on order*

H: love, when you come here in June, we will try as soon as possible to get married, and for the ceremony, we will wait until end of July or beginning of August (to wait for all the family to be gathered) [Incha Allah]

Idag kom Mekkah-kompasserna och våra Hijab-pins på posten, igår fick vi Bismillah-muggarna. Syster V och jag flyger fram på moln (rosa respektive lila är nog färgen på molnen). Jag är dödstrött efter för mycket vak och för lite plugg.. Skärpning krävs!! Med motionen likaså.. Om mindre än två månader står jag där...

I know.. Nyheterna jag har är inte till lycka för alla, men jag är lyckligare än någonsin! Och samtidigt skitskraj.... (Och JA, han undrade om jag höll med om hans funderingar, han bestämde alltså inget enväldigt! Ibland måste man vara tydlig...)

2 comments:

Anonymous said...

ingen burkini?!! :)

ceremoni i AUGUSTI låter BRA! (jag borde vara ledig from den 5e! :)

lycka till! xx

Anonymous said...

Jag är så glad för din skull :) Det är helt the lööövve stoory of the century.