Monday, October 22, 2007

I (L) Statistik!

De registrerade muslimerna i Finland är sammanlagt 4823 personer (enligt 31.12.2006), fördelade på 17 samfund. Dessutom finns det två samfund till, de har mindre än 20 medlemmar och är därför inte publicerade på listan med exakt antal medlemmar. Tyvärr är inte kobbens muslimska förening med på listan, vilket tyder på att de inte är något registrerat samfund.

De 4823 personerna är att jämföra med den judiska församlingen som uppgår till endast 1190 personer... Uppgifterna finns att tillgå här.

Yep, det är sådant här som jag sysslar med, då jag egentligen borde plugga på tenta och skriva inlämningsuppgift...

EDIT: Suck.. Blogspot skall absolut sätta URL:en till bloggen innan själva adressen, så min länk vägrar att fungera... Jag uppdaterar och uppdaterar och uppdaterar och...

EDIT 2: Wiuhuu!! Som jag misstänkte, något dolt i koden -och då har jag view att editera i html och inte någon färdig mall... Jaja...

1 comment:

Anonymous said...

'då har jag view att editera i html'

ska det föreställa svenska det där?!! :) jag fattar ingenting! ses just! kram!