Sunday, October 21, 2007

suck -min fantasi går alltid på ledigt då jag ska skriva blogg-rubrik och mail-subject...

Det går verkligen utför med den här världen.... (Dessutom höll jag på att skriva "värkligen" och "ut för" -bara det är bevis på det nyss sagda). DN.se har vänt sina blickar österut och fått reda på att liberalerna vann lagtingsvalet på kobben. Och Socialdemokraterna fick bara tre, läser ni, T R E mandat, medan obunden fick fyra... *uppgiven suck* Tur är i alla fall att ÅF stod kvar på två mandat!

Vad mera gott har jag att berättta? Jag lyckades precis i detta nu fixa mig ett ryggskott, eller liknande. :-( Dags kanske att krypa i säng... Just ja, jag skulle skriva något om att vänsterpartister verkar gilla räntefria lån... Nu blir ryggen bara värre... Måste lägga mig ner... Vi hörs!

No comments: