Friday, November 30, 2007

Ansikten värda att minnas?

4 comments:

Anonymous said...

verkligen!!det e ju jatteviktigt!
sant har far ju inte falla i glomska!(som sa mycket annat...men det e en annan historia)

it's a lifestyle... said...

Jo, du har så rätt, anonymous. Dessa personer borde vi komma ihåg, de må komma undan bland sina vänner i domstolarna, men bland majoriteten på gatan ska de lida för vad de gjort.

Samtidigt vill jag inte ödsla min dyrbara tid på att memorera dessa personer, de är inte värda min tid.

Min rubrik var ämnad att inbegripa de nämnda situationerna, därför ett påstående följt av frågetecken. :-)

Anonymous said...

Om inte annat så borde det vara kriminellt att springa omkring offentligt med sådanadär frisyrer! Nå nej, hela historien är ju helt knäpp. Fast dom blev väl dömda i hovrätten va? Eller är jag oallmänbildad nu igen...

it's a lifestyle... said...

Tingsrätten friade, hovrätten gav fyra år bakom galler och lite fickpengar i skadestånd. Räcker det? Finns det något straff som är enough mot en som begått våldtäkt? Hmpf, sitter här i mina tankar och hoppade högt när katten hoppade upp på fönsterbrädet utanför... :-$