Monday, December 03, 2007

Chaos

Då var det FF igen. Men inte så kul den här gången. Det är helt fel tidpunkt att vara ensam hemma på. På tisdag är mamma hemma igen, och då ska jag åka bort. Och min bror har blivit ännu konstigare än vanligt. Och ännu hemligare än vanligt. Jag blir orolig. Som eventuell mamma i framtiden, har jag kommit fram till, att jag kommer vara extremt orolig. Tråkigt. Jag vill va' cool. Jag vill vara en trygg famn för mina eventuella barn. Men att jag skulle vara cool och trygg? Bah. Jag söker inte sympatier.

Är hungrig, borde laga frukost. Mamma! Var är hon nu när jag är hemma och vill bli uppassad på? Jaja, jag får väl laga mitt kaffe och plocka ur diskmaskinen själv då. Varför kan inte jag få vara tillsammans med min man? Jag vill inte sitta här och bara längta. Jag är helt trött på hela skiten. Avstånd. Trött. Jag sov bara fyra timmar inatt. Lycka till med att plugga flerdim analys idag! Måste laga en smörgås.

2 comments:

Anonymous said...

Men du ÄR både cool och trygg, som storasyster i alla fall :-) Du kommer att bli en supermamma inshAllah! Massa sympati- och styrkekramar till dej iaf, du har det inte lätt just nu! :-(

it's a lifestyle... said...

Tack! Du är då söt du.. :-)