Wednesday, April 30, 2008

Alltså, har våren kommit eller inte??

Har haft huvudvärk igen, det var ett tag sedan som det var så allvarligt att jag mådde riktigt illa, men igårkväll slog det till. Nu har det blivit bättre däremot, värken är borta, men funderar jag på att äta så börjar jag må illa igen, men jag vet inte om illamåendet nu beror på att jag studerar stackförvaringsallokering i kompilatorer (allokeringsalgoritmer har aldrig varit min starka sida) eller om det beror på huvudvärken..

Jag har förstått att våren har gjort intåg i södra Europa, det talas om sol och strandbesök. Innan jag åkte till Norra Europa, i början av april, såg det ut så här utanför vårt fönster

När jag kom tillbaka för någon vecka sedan, såg vår utsikt ut så här

Igår och iförrgår, däremot, regnade det hela dagen. Idag är det blåsigt och frisk luft, som om det vore höst, trots att det enligt Le Parisien ska bli åska idag... Jag vet inte vad jag ska tro!

PS: Ursäkta för det här aboslut noll-intressanta inlägget!

EDIT kl 16:10: Nu har både regnet och åskan kommit...

No comments: