Thursday, April 24, 2008

Jistanes! Va' pinsamt!

Frankrike beter sig som en trotsig treåring som inte får som h@n vill... (se DN.se) Det är nog bara att se sanningen i vitögat, kära fransmän. Hur kan man inte jämföra Gaza med nazisternas fångläger? Palestinierna har inte tillräckligt av varken mat, sjukvård eller energi, och detta pga att ett annat folk förbjuder dem att ha det. Ingen sophämtning på ett område där det bor 4110 personer/km^2 låter inte heller så kul.. (Snacka om problemen Mise skulle ha i Gaza, när de inte ens klarar av sophanteringen på kobben som har 18 invånare/km^2 landområde).

2 comments:

Anonymous said...

Du verkar inte vara helt riktig. Gaza ligger i krig mot Israel och bombar israeliska civila från luften. Trots det skickar Israel in förnödenheter, el och vatten (medan Egypten stängt sin gräns helt och hållet till Gaza).

Att du jämför situationen med nazisternas visar att du är hatisk, antisemitisk och okunnig.

it's a lifestyle... said...

Hoppsan! :-)

Jag tror någon som inte känner mig har tagit till orda... antisemit.. det har jag faktiskt inte blivit kallad ännu, men någon gång skall väl vara den första. tråkigt bara om det är så att jag blir kallad antisemit bara för att jag antas vara det pga min religion. som sagt, jag tror att de som känner mig vet bättre, al hamdoulillah!

Men vem vet, tomas kanske har rätt, jag kanske inte är helt riktig..