Saturday, August 02, 2008

Hepp

"Den här isväggen har funnits i tiotusentals år och rasar helt plötsligt." (DN.se) Låter lite som att det inte bara är arktis-isen som smälter... Men ingen av de bloggare som hittills skrivit om artikeln nämner något om detta. De flesta tycker bara att bergsklättrare är dumma i hu-det som tar sig risker. Dessa bloggare tyckte nog inte det var kul att klättra i träd när de var barn.. Jag älskade att klättra i träd, men ack så rädd jag var för att falla ner..

NU ska jag studera. Återigen, Bilderberg och familjen Rockefeller får vänta! :-)

2 comments:

Zahra said...

Men man ÄR ju lite dum i huvudet om man tvunget ska upp och klättra på världens nästhögsta berg... Eller?

it's a lifestyle... said...

Njä, lite våghalsig kanske.. Men jag tror att vi alla söker kickar på något vis i livet, endel hittar kickarna i alkoholen eller drogerna, andra i att lyckas perfekt med sin matlagning och en tredje genom att nå bergstoppen. Själv får jag mina kickar från att gå ner i sujud, al hamdoulillah.