Friday, August 22, 2008

Obetald reklam

Eftersom ingen tycks vara intresserad av mitt hälsosamma liv (tyder jag av no comments på tidigare inlägg) så får jag väl istället berätta om mitt lite mera ohälsosamma jag.

Vid ett av mina alltför få och korta Åbo-besök så provade jag och min älskade och saknade* syster ett nytt märke av kakor/kex. Vi blev båda överförtjusta i dessa kakor/kex och när vi bara tänker på dem så vattnas det i munnen på oss. Under min vistelse på hemmaön intalade jag familjen att pröva dessa kakor. Någon timme efter att vi lämnat ön så ringer min bror upp mig för att meddela att kakorna var utsökta. När så min man får smaka på dessa underverk så tittar han på mig och säger att they are very good -med betoning på very.

Tycker man om choklad och kokos så måste jag varmt rekommendera coconut från Loacker (Gran Pasticceria)!

* Förlåt att jag inte hört av mig, vi har stressat runt som galningar under två veckor och när vi inte stressade så sov vi

3 comments:

Zahra said...

Gaaaaah måste du påminna mej! Jag hade lyckats glömma bort dedär förbaskade underverken till kakor! Och nu rinner dreglet :-) Och jag som ska och handla nu, tror nog jag måste ta en sväng via kexhyllan...

Och ingen panik med avhörandet. Jag försvinner ingenstans :-)

it's a lifestyle... said...

Nä, det förstås. Och det är väl också lite tråkigt att du inte försvinner någonstans, för jag vet nog vart du vill försvinna och hur glad det skulle göra dig. Och är du glad så är jag glad. Och mest av allt så vet jag att man inte skall börja en ny mening med "och".

it's a lifestyle... said...

glömde.. :-)

ps. min dator är megaslö.. :-(