Wednesday, October 14, 2009

free!

Yeps, nu har jag slutat sommarjobba! I'm free! Eller också (mera troligt) så är jag "student" igen. Nu skall det bara ordnas med lite papper och så flyger jag åter iväg på nya äventyr. Förhoppningsvis så blir det ett långt sista äventyr, jag är bara så trött på att flaxa omkring, jag vill slå mig till ro tillsammans med min man.

Datorn har kommit igång igen också! Först en tur till försäljaren, som inte ville hjälpa om jag inte 1. köpte en ny extern cd-spelare eller 2. betalade för supporten. Sedan ringde jag min kusins man som var vänlig nog att på direkten både reparera operativsystemet och återskapa förlorad data. Någonting ska man väl få för att han jobbar åt polisen med just sådana uppdrag -att återskapa data som någon kriminell försökt dölja.

No comments: