Tuesday, October 20, 2009

rusat runt

Idag har jag nog fått motion för resten av veckan! Kom till ett ställe, ärendet har bytt plats och jag skulle till ett annat ställe, missat att fixa en sak, fixar för att sedan återvända... Inte ens när jag handlade fick jag med allt på första gången... Men det är väl å andra sidan inte första gången det händer heller.

Jag vet inte om det är träningsvärk eller en inflammation. Det gör ont vänstersidan av höftet. Detta har då lett till att jag fått halta fram hela dagen med en tung väska på axeln, springande från ett ställe till ett annat. Och så missade jag congregational bönen med femton minuter! Jag var på väg att ge upp några gånger idag kan jag ju säga...

Men jag kom hem till slut och nu skall jag gå och sova så jag orkar upp imorgon tidigt för att åka hem, sedan åker jag vidare hem på torsdag. Förhoppningsvis åker jag sedan hem om två-tre veckor. Det beror väl lite på hur länge det tar att fixa ett internationellt körkort...

1 comment:

Maryam said...

Hallå, var är du någonstans i världen? Det låter ju som om du lever ett spännande liv nuförtiden :). Nog för att det varit spännande innan, men vi vill ju gärna hänga med och veta vad som händer i ditt liv.
Ha det så gott o barnen skickar kramar till dig! (Naima frågade faktiskt när vi skulle hälsa på dig :)
Asalam aleikoum