Wednesday, January 27, 2010

ett möjligen osammanhängande inlägg från min långtråkiga vardag igen...

Det är jobbigt med middagsgäster! Först måste jag städa huset innan de kommer, sedan fixa mat och dona. Efteråt måste jag städa igen (att tre gäster kan dra ner så mycket??) och äta upp all överbliven mat (att tre gäster kan äta så lite??). Livet är hårt...

Igårkväll fick jag trevliga nyheter av mina vänner! Jag kunde knappt somna efteråt då jag med spänning tänkte på framtiden.. Kanske därför som jag nu känner mig lite seg och funderar på en "kort" siesta innan jag tar itu med städning och diskning och jobb. Just det, jag har ännu ett litet extraknäck på G. Jag skall hjälpa mamma med hennes extraknäck. :-) Det är så bra med internet!!

2 comments:

Ehsan said...

Tänk på barnen i Afrika... :)

Anonymous said...

Hihi