Friday, January 15, 2010

min vardag...

Det är dagar som denna som man upptäcker vilka alla möjliga websiter jag någon gång registrerat mig på... :-D

Äntligen börjar värmen komma smått tillbaka, vi är nu uppe i 18 grader såg jag imorse.Jag har öppnat alla fönster och dörrar för att få in lite frisk luft i lägenheten, vilket har resulterat i ett sjujedanes korsdrag. Alltså får jag ännu en morgon orsak till att gömma mig i sängen under våra täcken... :-P

Igår bjöd maken mig på restaurang, som för att fira mitt lilla extraknäck. Det var gudomligt gott att inte äta min egna tråkiga mat! Jag ville knappt borsta tänderna till kvällen med risk för att förlora den goda smaken i munnen.. :-D

Varför alla dessa smileys helt plötsligt?

3 comments:

Anonymous said...

LOL@borsta tänderna.

18 grader ljuvligt. Det börjar bli varmt i Sverige också, vi når snart den magiska 0 gränsen från -10. :)

Ehsan said...

LOL@borsta tänderna.

18 grader ljuvligt. Det börjar bli varmt i Sverige också, vi når snart den magiska 0 gränsen från -10. :)

it's a lifestyle... said...

Visserligen nice med varmare grader, men tråkigt om snön smälter för er... :-(

Förresten, jag kollade in din blogg lite. Härligt tålamod du har med vissa mindre trevliga läsare! Keep up the good work!