Thursday, April 23, 2009

kom igen..

KONCENTRERA DIG!!

Har ett 16-sidigt bokreferat att skriva. Referatet skall vara klart i månadsskiftet och handla om programmeringsparadigm (bokens orginaltitel är Concepts of Programming Languages). Jag har dragit på det här referatet i ett år nu, minst. Jag måste få det klart!! Men jag har alltid samma problem.. Att börja skriva i ett tomt dokument.. Det är som att jag vill ha hela texten klar i huvudet innan jag börjar skriva.. Ja, det är då tur att jag inte planerat skriva någon doktorsavhandling!

2 comments:

Haydar said...

I Guds Namn

Vi har skapat ett nätverk för svenska muslimska bloggare.
Vår adress www.muslimblogger.se.

Vi hoppas att du också deltar i vårt nätverk. Kontakta oss då på info@muslimblogger.se

Mer information om oss hittar du på vår sida

Ha en trevlig dag

it's a lifestyle... said...

Tack tack för inbjudan! :-)