Monday, April 13, 2009

vad hände egentligen?

Vilket härligt väder det är idag! Jag och maken var ute och gick en sväng, vi hittade en (för oss) ny park ca hundra meter från var vi bor. Le Jardin botanique de la Ville de Paris, 83 hektar med 20.000 plantor. Så har vi ju vår kära Bois de Boulogne runt knuten och den där torkade flodbädden utanför fönstret, eller vad nu den där gångstigen är för något. Hur kan jag inte vara nöjd med detta?? Med tanke på att jag bor i en storstad med 12 miljoner invånare...

Ni har väl hört om den danska forskarrapporten som berättar att man funnit nano-thermite i stoft från WTC i NY? Nano-thermite används för att skapa värme och även för explosioner. Kolla in intervjun med en av forskarna nedan...


Nu kom jag också att tänka på en video jag såg för några månader sedan angående samma tema, men självfallet så hittar jag den inte nu..

No comments: