Wednesday, April 08, 2009

visit, visitor, visiting.

Ännu ett besök har kommit och gått. Men denna gång gick allting lugnare till. Det var besökarens andra gång i staden, så de största sevärdheterna hade redan upplevts. Vi upplevde istället Jardin du Luxembourg, Jardin des Plantes, Château de Vincennes och en massa café/restauranger. Besökarens enorma ämnesomsättning och min skrala plånbok ledde till att hon åt och jag tittade på. Eller, skall jag vara helt ärlig så åt jag av gratisbrödet och kranvattnet som ställdes fram på bordet. :-)

I övrigt så tycker jag det är lite läskigt det där med glasbitarna som hittats i mat i mestadels Sverige men även i Finland och på Åland. Jag är "lite" nyfiken på vad som faktiskt har hänt! Hoppas bara att den där glassjukan inte sprider sig hit ner.. :-D

1 comment:

sedermera said...
This comment has been removed by the author.