Saturday, December 17, 2005

Tjohoo.

När jag fick veta att M har ont i halsen och inte alls känner sig bra (men har mat hemma) så tänkte jag att det för min del inte gjorde så mycket att stanna hemma, jag kunde i lugn och ro sitta och studera hela kvällen.

När jag startar datorn och automatiskt blir "inloggad" på messenger ser jag att min space-kompis M är online. Eftersom jag skulle ha hela kvällen på mig att plugga, hoppade jag online för att prata lite.

Nu är jag här.. Jag pratade inte bara med M i Bolivia och blev bjuden på lunch där -bara att ta flyg till Sao Paolo och därifrån till La Paz, lagom hemma igen till natten.. Jag pratade också med min 19-åriga vän på Söder (obs, inte fotbollsspelaren), han bjöd in mig på middag ikväll...

Det är något med mig och 19-åringar, eller?

Tror ni jag kommer att spela Yatzy ikväll?

1 comment:

Anonymous said...

19-åringar: jo
yatzy: näej