Sunday, May 07, 2006

Akne

Hjälper det verkligen att röka porros efter en lång och slitsam fest? Blir el bajón faktiskt mjukare? Eller skjuter man bara fram lidandet till ett senare tillfälle?

Om det nu verkligen ger den önskade effekt då det används av många (inklusive mig) i ovanstående scenario, kan man också använda det då man vill uppnå mjukare bajones i andra sammanhang? Eller finns det motsvarande naturläkemedel för andra omständigheter?

Jag är övertygad om att det inte är på grund av något beroende, då vore abstinensbesvären kraftigare, däremot har jag kommit fram till att det måste vara det trevligaste sättet. Mina tankar är med jämna och ojämna mellanrum alldeles vita. Det kan inte enbart bero på menstruation och inte heller det mörka dygnen, möjligtvis någon blandning av dessa in addition to varierande ingredienser.

Jag funderade inatt på vad jag skulle skriva i bloggen idag. Jag ville välkomna åtminstone en ny läsare. Jag ville med glädje berätta om kvällens trevliga BBQ och natten på Sturecompagniet. Eventuellt analysera lite, trots att jag utger mig för att vara anti-analytiker (när det gäller mänskliga relationer) så funderar jag ibland lite ändå på vad personer i min omgivning tänker.

Jag har känt det komma, men jag har inte haft tid att stanna upp och lyssna. Jag har skött om mig, stått emot och uppfört mig anständigt. Det hjälper inte, jag är inte perfekt och det märks. Men vad kan jag göra? Framtidens dörr står där, men jag är inte säker på att jag vill enter den.

1 comment:

Bonden Paavo said...

huh? vad har du nu gjort? puss!