Tuesday, May 23, 2006

Vår ruset

Idag har jag avverkat 5 km i regn och med genomblöta skor! Tacka vet jag simning där man (förutom att vara klädd för att bli blöt) i tävling får sin egen bana var man kan göra vad man vill och slipper tränga sig fram. Men trots allt detta så fick tävlingsmänniskan i mig blodad tand och vill nu satsa på nästa steg -tjejmilen. Ett är nästan säkert, det är att K och jag kommer att köra något av sommarens återstående lopp på inlines! (Det beror lite på vilket av loppen man fick använda inlines). Problemet är bara att jag kommer vara utan träning i tre veckor...

Imorgon ska jag att sitta i en ångbastu på Centralbadet och njuta av dagens effort. Trots att våra 27-28 minuter inte är något att skryta med, så är det ändå en bedrift jag är stolt över! :-)

Vid tio-tiden imorgon kväll får jag HC besök!

No comments: