Friday, May 18, 2007

Dagbok från en hemvändare...

Alt. rubrik: ...och inte får jag något studerat här heller...

Gick och överraskade mormor när jag anlänt kobben, satt där och halvsov i två timmar medan hon var ute och handlade. Efteråt lagade vi mat, och jag hann bara städa undan innan jag blir hämtad av två kusiner. Vi åker hem till en av dem och jag ställer mig och diska, jag hinner bara bli klar med disken innan jag äntligen får åka hem. Först efter tre timmar hemma letar jag mig in till vardagsrummet och upptäcker att mamma köpt ny tv, nu måste jag bara gå och prova tv:n....

Till alla mina krassliga vänner där ute vill jag önska krya på er!!

1 comment:

sedermera said...

eh, brukar du ofta ställa dig o diska det första du gör när du kommer hem till folk?? :) du får gärna komma hit mycket mycket oftare!