Monday, January 15, 2007

عيد ميلاد سعيد وأطيب التمنيات

Yep. Today is THE day; AGE++

Förvånansvärt så har jag ingen ångest, trots det överraskande höga antalet gratulationsmeddelanden och e-post. Som vanligt så har inte min mor kommit ihåg mig..

Liten födelsedagsöverraskning fick jag också, besked om eventuellt besök kommande helg. Jag vet inte hur jag ska kunna hemlighålla en sådan sak för ankdammen. Men det värsta är inte hemlighetsmakeriet i stan -inför Allah kan man inte gömma någonting och det är där det gör ont. Jag vet att det är fel och jag vet att jag kan stenas till döds för det (vore han inte sambo skulle det bara bli hundra piskslag).

Den svåraste regeln för mig att följa är just den om sex utanför äktenskapet och förbudet mot onani. Islam gör gott för mig på det här området -om det inte vore för kufr som försvårar allt för mig.

Nu blev jag så trött att jag ska sova! Egentligen hade jag tänkt skriva en liten hyllningstext om en vän. *känner mig som en sextonåring på nytt*

No comments: