Thursday, November 17, 2005

Dag och natt.. Día y Noche... Day and Night...

Otra vez he estado despierta toda la noche.. O duermo doce-catorce horas o no duermo nada.

Solen lyser! Kanske för att glädja mig när jag får vänta på lönen, eftersom den är ute på villovägar. Tur att jag ska hem till mamma, så jag slipper göra av med några pengar i helgen. Å andra sidan har jag det väl inte så svårt heller. Och på vad skulle jag göra av pengar?? Jag håller ju inte på med sådant som kostar längre... Eller jag funderar på att sluta med det åtminstone, och så länge jag funderar så gör jag ingenting. Men äta mat kostar ju pengar och det tänker jag inte sluta med, även om jag kanske borde.. Äh, sådant hör tonåringar till! Jag ska använda mig av bantningskurer istället för att låta bli att äta, men det är så mycket lättare att bara låta bli att äta än att äta lite.. Inte för att det är så lätt att låta bli att äta heller, när man tycker så mycket om mat som jag gör. Nu ska jag äta ett ägg, packa ihop min älskling (h@n som är mig _trogen_) och bege mig ut på äventyr! youm wara youm..........

För att tänka motsatser.. Istället för att hata.. Vad älskar du? och vad älskar jag? Quiero decir 'te quiero' pero a quien? Ana behibak....

3 comments:

Anonymous said...

du måste äta och sova ordentligt!

sedermera said...

ha det bra på ön!

Anonymous said...

nä, skit i att sova; det är ju ingen punkrock! sa länge man har skoj sa. och far nagon matbit i sig. fast jag känner iofs folk som brännt sig pa spisen under tredje dagens insomnia -utan att känna ngt alls... sa kanske bäst sova lite granna iaf. fast kom ihag; sleep you can do when you're dead! haha! DET är punkrock!