Sunday, November 27, 2005

jag fryser...

Jisses, Reinfeldt har börjat att låta som Persson när han pratar, med pauser och tonläge, han tom håller huvudet på liknande sätt som Persson...

Ordningsmakten i Peking har en förbluffande disciplin! Är de akrobater eller kampsportutövare? Troligtvis både och, och lite till.. Ta en titt! (24:de minuten)

Behandlades Lasermannens offer av poliser och folk på gatan så som det porträtteras i SVTs nya dramaserie Lasermannen? Hugaliga...

Hur prioriterar man mellan saker man vill göra och saker man måste göra?

Jag börjar få det riktigt julmysigt här hemma, med adventsljusstake i fönstret. Idag inhandlade jag julklappspapper! :-)

Jag vill få ordning på min dygnsrytm, somna vid elva på kvällen och stiga upp runt kl sju. Det vore trevligt.

Imorgon och på tisdag ska jag jobba, blah. Idag har jag tillåtit mig att vara ytlig, jag har typ bara läst DN och ätit mat -det är allt jag gjort idag, jag har inte ens tänkt något... Imorgon är det seminarium, vi ska diskutera hemtentan. Jag måste fixa några böcker också, och läsa, läsa, läsa.

No comments: