Thursday, November 17, 2005

Je suis une con!!

Jag har inte läst klart boken som jag måste för att kunna skriva hemtentan. Jag har inte gjort klart kompletteringen till en inlämningsuppgift som ska vara inne den här veckan. Jag har inte fixat något av det jag tänkt fixa här hemma idag. Det enda jag gjort de senaste 36 timmarna är att ha sovit två timmar... Däremot lyckades jag med (det enda jag lyckats med?) konststycket att på sju timmar bli ovän med min mamma -igen. Jag är ett enda stort misslyckande!

En sak till har jag i och för sig klarat av idag.. Det var att byta till vinterdäck på bilen, men hade det inte varit utan min bror (som gjorde det största jobbet) så hade jag inte ens klarat det. Ska nu se om jag kanske eventuellt kommer ihåg hur man sover, det kan väl inte vara så svårt? Återkommer imorgon...

Je t'aime... [Jag bara vill säga de orden!]

PS. Jag kunde inte ens idag på båten lista ut vilket språk några personer vid ett bord pratade!?!? Sådant brukar jag ju aldrig ha problem med... DS.

No comments: