Sunday, February 01, 2009

Islamistisk radikalisering - اهلا و سهلا

Mohamed Omar har skrivit ett intressant inlägg där han kommenterar sitt framförande i SVT Aktuellt (om Rosengård från 15:40 på bandet).

Vad gäller islamistisk radikalisering i Rosengård och Sverige så kan jag bara säga att jag hoppas den ökat. Vad gäller mig själv så kan jag säga att för varje bror och syster som kallsinnigt mördas så blir jag allt mera islamistisk radikal. Nu är det upp till er att stoppa denna radikalisering, om ni tycker den är så hemsk. Stoppa mördandet av mina bröder och systrar, så stoppas även radikaliseringen. Angrip problemet i roten istället för att knipsa av några kvistar.

2 comments:

Anonymous said...

Jaha, tack så mycket. "Nu är det upp till er att stoppa denna radikalisering". Då har jag en idé; Att Sverige snarast skiter ut den tunga och hårda bajskorven islam ur sin mörbultade samhällskropp.
Allah finns inte, visste du det? Men eran ondska finns bevisligen, och nu utsätter ni Sverige och andra västländer för den.

it's a lifestyle... said...

Frukta Allah! Må Gud förlåta dig och vägleda dig.